keskiviikko 30. tammikuuta 2013

AND THAT'S WHO I AM

Oho, mun blogi tais päätyä melkeen kuukauden tauolle, mikä ei kyllä ollut tarkotus! On ollu hirvee kiire viiden palkin jakson ja vielä penkkareiden suunnittelun kanssa. Meijän penkkariohjelmaan kuuluu video, jossa on parodioita meijän koulun opeista, opoista ja vaksista, ja sen kuvaamiseen ja editoimiseen uppoo ihan mukavasti aikaa. Mutta on se ollu sen arvostakin. Oon saanu monet hyvät naurut ja no, ehkä vähän nolannutkin itteni joidenkin meidän koululaisten silmissä, mut who cares? Ei ne mua kumminkaan enää nää... Paitsi että joo, enhän mä vielä valmistu. Damn! No, ei voi mitään!

Jokatapauksessa, nyt yritän ryhdistäytyä ja kirjotella useemmin. Voisin myös tehä sen videon, mutta tarviin kyllä pienen kuvaus- ja editointibreikin, koska oon tainnu saada niistä yliannostuksen... No, tässä kumminkin tämmönen and that's who I am - postaus. Sain idean kun selailin yhtä blogia. Sanokaa jos voitte samastua johonkin näistä :)


















4 kommenttia: